Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 TDI nie odpala i zapala się kontrolka oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 TDI nie odpala i zapala się kontrolka oleju

    Rano trochę przymroziło szybki i "miszczyni" z przednią całą szybą skutą lodem
    (wycieraczki chodziły na maxa ale płyn musiała mieć letni, bo co psik to zamarzał) zaiwaniała meganką dobre 70 km/h
    ale żeby nie było, że nic nie widziała - z czapką na głowie :!: wyglądała przez boczną szybę :!: - brakowało jej tylko gogli narciarskich :lol:
    nie zdążyłem wyjąć telefonu, żeby zrobić zdjęcie ale to chyba szok .

  • #2
    O1 TDI nie odpala i zapala się kontrolka oleju

    Witajcie
    Mam problem z moją O1 TOUR 1.9 tdi AXR , mianowicie w ciągu 2 tyg nie odpaliła dwa razy , a w dodatku dzisiaj przy tym jak nie zapaliła gdy dłużej kręciłem zapaliła się i zaczęła piszczeć kontrolka oleju . Auto przy pierwszym kręceniu kichnęło i później już nie chce zapalić , tydz temu było to samo z tym , że bez kontrolki oleju . Była na kompie i nic nie wykazało , odpaliła na plaka , a diagnoza była taka , że cofnęło się jej paliwo bo za szybko puściłem zapłon . Co możecie na to doradzić bo już opadam z sił przy tym aucie
    Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
    www.transportpraszka.pl.tl

    Komentarz


    • #3
      A że tak głupio spytam - jaki jest poziom oleju?
      Moja Octavia

      Komentarz


      • #4
        Tak myślałem , że o to spytacie - poziom był nad min , ale dla świętego spokoju dolałem . Byłem jeszcze raz teraz zakręcić no i nie "zapiszczała" kontrolka , ale nie zmieniło to faktu, że auto rzuciło palenie :P
        Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
        www.transportpraszka.pl.tl

        Komentarz


        • #5
          To napisz jeszcze o tej kontrolce - zapala się i świeci ciągłym światłem czy miga? Piszczy trzy razy czy ile?
          Moja Octavia

          Komentarz


          • #6
            Migała i robiła " pip pip pip " tak jak przy niskim poziomie płynu , ale teraz już się nie odezwała więc może i za mało było . Tylko , że to nie odpalenie jest problemem , który mnie nurtuje, może się wtryski kończą ? Jutro jeszcze nowy filtr paliwa założę .
            Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
            www.transportpraszka.pl.tl

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez pilu23
              a w dodatku dzisiaj przy tym jak nie zapaliła gdy dłużej kręciłem zapaliła się i zaczęła piszczeć kontrolka olej
              To jest akurat normalne, rozrusznik nie ma takich obrotów aby pompa oleju dała rade a komp widzi obroty silnika i sygnalizuje brak ciśnienia
              Zamieszczone przez pilu23
              Była na kompie i nic nie wykazało , odpaliła na plaka , a diagnoza była taka , że cofnęło się jej paliwo bo za szybko puściłem zapłon
              Po prostu cofa się paliwo i tym trzeba się zająć. Może orngi na pompkach. Po prostu trzeba to zdjagnozować
              FIAT Service

              Komentarz


              • #8
                Dzięki Kolego w takim razie zajmiemy się właśnie paliwem . Oringi już wiem , a co jeszcze może być lub co dodatkowo sprawdzić ?
                Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
                www.transportpraszka.pl.tl

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez pilu23
                  a co jeszcze może być lub co dodatkowo sprawdzić ?
                  klapa gasząca, może być przyczyna, można profilaktycznie sprawdzić.
                  chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                  Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                  one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                  promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                  Komentarz


                  • #10
                    sprawdz czy pompa paliwa w zbiorniku podaje paliwo
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz


                    • #11
                      A więc był mechanik i odpaliliśmy na plaka , ale auto zaczęło dziwnie chodzić ( nierówno ) i po zgaszeniu już nie zapaliło . Ponowne próby nie przyniosły efektu i na plaka nie próbowaliśmy ponownie i diagnoza wstępna to albo padł wtrysk lub rozsypał się popychacz ew wiązka od wtrysków się zwaliła ale po niedz dopiero dokładna analiza na kompie bo mechanik też chce mieć weekend

                      Dodam że tydz temu też nie zapalił i po psiknięciu plakiem zapalił i jeździł normalnie przez prawie 1000 km aż do dziś .

                      Walczyliśmy dzisiaj z mechanikiem i wszystko ok , pompka działa , klapka też , wszystkie ciśnienia i dawki również w porządku, zero jakichkolwiek błędów na kompie . Auto zapaliło na plaka i teraz pali normalnie jutro wymiana filtra paliwa i będziemy widzieć co się będzie dalej działo .

                      [ Dodano: Nie 24 Mar, 13 18:09 ]
                      Filtr wymieniony , auto pojeździło dzień i padło .

                      Panowie pomóżcie bo już powoli nam pomysłów brak jeszcze zostaje nam pompa paliwa , którą chcemy wymienić .

                      [ Dodano: Sro 27 Mar, 13 09:02 ]
                      Problem dalej ten sam auto na zimnym nie odpala , jak już odpali to jeździ bez problemu . Pompka paliwa , filtr wymienione odpięty czujnik temp cieczy od vacum , żeby sprawdzić czy to nie on i dalej nic . Pomysły się kończą , a auto nie odpala dalej ... z tego co widziałem w necie to dużo jest takich przypadków tylko nigdzie nie ma konkretnej odpowiedzi co było przyczyną bo po rozwiązaniu nikt nie odpisuje .
                      Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
                      www.transportpraszka.pl.tl

                      Komentarz


                      • #12
                        pilu23, świece albo przekaźnik 109
                        CISOWÓZ http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=40594
                        CISOWÓZ ZWEI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=50866

                        Komentarz


                        • #13
                          Niestety sprawdzone :/ W dodatniej temp nawet bez świec tdi zapala
                          Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
                          www.transportpraszka.pl.tl

                          Komentarz


                          • #14
                            Sprawdz cisnienia na obu pompach paliwa.... na małej w baku i na tandemie...
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              W baku została wymieniona . Dzisiaj auto stoi w ogrzewanym garażu i pali bez problemu czyli paliwo się nie cofa .

                              [ Dodano: Czw 28 Mar, 13 12:25 ]
                              Po całej nocy w garażu ogrzewanym auto odpaliło ze strzała , zrobiło dzisiaj 200 km i wszystko hula . Zastanawiam się czy to nie jest wina paliwa bo auto było zatankowane jak się zaczęła wiosna robić i ciekawe czy jakiegoś G nie zatankowałem .

                              [ Dodano: Czw 28 Mar, 13 17:49 ]
                              No i problem powrócił auto po 3 h stania na dworze znowu nie zapaliło . Objaw ten sam przy pierwszym kręceniu kichnęło później już nie odpaliło . Paliwo było sprawdzane w zamrażarce i jest ok nic się nie marznie , a poza tym jest +4 na dworze !

                              [ Dodano: Wto 02 Kwi, 13 07:40 ]
                              Panowie i Panie doszła kolejna zagadka , auto odpala po dłuższym postoju tylko trzeba podać mu więcej paliwa i w momencie odpalania trzymać gaz w podłodze .
                              Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
                              www.transportpraszka.pl.tl

                              Komentarz


                              • #16
                                pilu23, a jeszcze kolego nie napisałeś jaki masz przebieg auta . znajomy z serwisu miał w naprawie również AXRa i auto spod Szczecina a dokładnie Stargard , ogólnie auto stanęło w drodze, poszło do mechanika który stwierdził że padł pompowtrysk i wiązka która się później okazało nie została wymieniona, po przyjeździe z trudem auta do serwisu w Pile okazało sie że auto nie równo pracuje, nie ma siły , co się okazało: sprawdził znajomy pompowtrysk który został wymieniony czy nie ma uszkodzonych uszczelniaczy i były ok, jedno co wyszło przed wyjęciem pompki to że były źle wyregulowane ,po regulacji było już lepiej , równo pracował silnik ale niestety mocy dalej brak , sprawdzone paliwo, podmieniona przepływka i dalej nic, kolega miał na warsztacie inny silnik a dokładnie BXE i na próbę podmienił wszystkie pompki i to się okazał strzał w 10 , auto odżyło na nowo, pompki z AXRa poszły na regeneracje z ASO i auto jeździ jak nowe a przebieg 330tyśkm , także kto wie czy nie będzie podobnie u ciebie

                                pozdro
                                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                Komentarz


                                • #17
                                  Pompa w baku wymieniona na nową ?
                                  Jakie cisnienie na tandemie ?
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Auto poszło dzisiaj do znachora jutro się okażę co będzie , a przebieg to 240 tys km rok 2006 , czyli normalny na diesla :P Pompa w baku nowa ...

                                    [ Dodano: Sro 03 Kwi, 13 18:48 ]
                                    Wszystkie oringi wymienione( stare były sfatygowane szczególnie dwa) , wtryski ustawione i na razie odpala od strzała zobaczymy co będzie rano .

                                    [ Dodano: Sob 06 Kwi, 13 21:22 ]
                                    Po kilkudniowych testach mogę powiedzieć , że usterka została usunięta Były to właśnie uszczelniacze na pompkach , teraz auto chodzi równo i odpala za każdym razem . Dziękuję wszystkim za pomoc i rady
                                    Transport niskopodwoziowy, Holowanie pojazdów.
                                    www.transportpraszka.pl.tl

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      odświeże temat z pytaniem czy te uszczeniacze na pompkach(=pompowtryskach) do trzeba całe pompowtryski wyjąc czy nie, czy długa to zabawa i choćby orientacyjnie jak kosztowna, mi się własnie trafiło nie odpalil ale odpalił gdy czekając na holowanie chiałem na rozruszniku i wstecznym cofnąc nieco autko-delikatnie pusczałem sprzegło kręcąc rozrusznikiem, błędów na kompie brak... po odpaleniu jechał ok, i potem też zapalał ok
                                      pierwsza sugestia warsztatu pompa elektryczna w baku

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Pompkę w baku łatwo sprawdzić zaglądając do filtra czy jest paliwo. A koszt wymiany uszczelnień na pompce to ok 50 PLN za jeden zestaw plus robocizna. czyli jakieś 300-400 PLN całość.

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X